Chat Paulisqa ; 3

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Chcesz VIPa? Nie daj się namówić!

Ostatnio dostałam wiadomość od osoby [ sandy0505 ] która zapytała mi się, czy założyć mi VIPa; odpowiedziałam, że jasne, zakładaj. Wiecie, żeby założyć VIPa druga osoba potrzebuje hasło od tamtego konta, więc spytała się o hasło [ ja głupia nie jestem ; hasła nie podałam ] . Podałam, ale od innego konta. Z zerowym poziomem. Weszła na nie i napisała, po co jej to konto... [ HA!!! Tu się wygadała- kradnie konta. ] NIGDY nie dajcie się namówić na takie coś!! Ta sandy0505 ukradła właśnie konto tej prawdziwej sandy [ sama mi to napisała ] więc na takie rzeczy nigdy się nie zgadzajcie!!! Mam nadzieję,  że nikomu kto to czyta się takie cos nie stało i nie stanie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz