Chat Paulisqa ; 3

sobota, 18 czerwca 2011

Nie uwierzycie !

Naprawdę, nie uwierzycie ! Każdy, kto czyta tego bloga , wie , że mam 5 poziom. DOPIERO. A AnanaseQ przyjęła moje zaproszenie do znajomych !!! Jak mi nie wierzycie , to wejdźcie w mój pokój i przyjaciele. AnanaseQ powinna być na pierwszej stronie, choć nie jestem tego pewna. Opowiedzieć wam, jak to się stało że przyjęła ? Być może po prostu była wtedy aktywna i zaakceptowała , lub przez tego maila moviestarplanetowego:
Czesc Ulka :)   Moglabys przyjac mnie do znajomych ? ;(   Jestem najlepsza przyjaciólka czekoladunicia, moze ja pamietasz ? Mam takze w znajommych twoja naj-aniulunie . Prosze cie goraco-mozesz przyjac ? ;( :'(
Może przyjęła przez ten mail, może zaczęły dręczyć ją moje ciągłe zaproszenia do znajomych...Nie wiadomo.
Ale i tak się bardzo, BARDZO cieszę . Dawajcie komcie ^^  Papa !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz