Chat Paulisqa ; 3

wtorek, 21 czerwca 2011

Platynowa,złota&czarna lista

Hej , postanowiłam zrobić dzisiaj platynową, złotą i czarną listę.
Oto one:
 ♥ Platynowa ♥
czekoladunicia
bianka11
Jak dostać się na Platynową listę ?
Trzeba dużo ze mną rozmawiać, dawać autografy, dodawać mnie do filmów i dawać prezenty :)
 ♦ Złota ♦
alexksi
AnanaseQ
bianka11
czekoladunicia
DirtyDianaMiss
DJ.ToBu
francja
Hipihopka
Ida;)
jon12312
Karolinka787
LoLa...<3
mila74
Miley_Cyrus_64
nadia9009
niebieska_profesjonalistka
olciak2003 s
Omagashhh
xXLenkaXx
Jak dostać się na złotą listę?
Trzeba dodawać mnie do filmów , dużo ze mną rozmawiać i ( niekoniecznie ) dawać grafy .
| CZARNA |
Gabi007-po co kłócisz się ze mną o wiek? ja wiem lepiej -,-
Poker Face_elo - wymyśl może własny film?!
Żeby się dostać na czarną listę ( czego pewnie nikt nie chce XD ) trzeba być dla mnie niemiłym, przekręcać rzeczy po fakcie i wgle.
Żeby zejść z listy trzeba mnie przeprosić i odwołać to co się zrobiło.
Zejść z czarnej listy mogą ci, których powód nie jest podkreślony
No, to tyle :)  Później wrzuce wywiady z moviestars :D  Pzdr ^^   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz