Chat Paulisqa ; 3

sobota, 17 września 2011

Hahaha ; D

O lol x3  jestem w Łomnicy i dzisiaj przytrafila mi sie przygoda :3
ciocia wypuscila malego owczarka niemieckiego - na imie miala T o l a !!!  ; >  sweet, co nie?  I w pewnym momencie Tola zaczela mnie gonic! ; o Bardzo sie wystrzaszylam i zaczelam uciekac.  Pech, ze bieglam do tylu bo musialam sie patrzec na Tole, zeby mnie nie ugryzla!!! (tak, ona gryzie!!! i  r w i e   c i u c h y !!! )  Bylo akurat gotowane w kociolku takie danie ''kociolek''xd i biegnąc do tylu wlasnie wpadlam na ten kociolek !!! 0_o   Nie dosc, ze wywalilam jego zawartosc, to jeszcze mialam pol nogawki w sadzy !!!! >.<   Pozniej juz bylo ok - nie tylko ja tam bylam w gosci ; 3  Jakas tam pani powiedziala , ze mi przyniesie dzinsy x3  a teraz moje sie piorą x d  A te dzinsy ktore dostalam sa juz moje i jest x - tra !!!



No, a w szkole to wgl jaka zwala byla drugiego czy tam trzeciego dnia !!!
Siedze w pierwszej lawce z Paulina. Sama tez jestem Paulina !!! I pani od matmy sie zastanawiala jak nas odroznic. To powiedzialam ''Ja moge byc A n a n a s !!!''  ...i cala klasa razem ze mna w smiech !!! xd


No, to .... chyba bedzie zmiana bloga !!! nie chce juz takiego o msp - co to da???  Stworze bloga, w ktorym moge opisywac takie rzeczy jak teraz :D a wtedy tylko czasem o moviestarplanet...A nie na odwrot- ciagle o msp, a czasem o innych rzeczach.

Paa < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz