Chat Paulisqa ; 3

niedziela, 16 października 2011

Przepraszam i nieznosna kuzynka

Przepraszam, ze ostatnio nazwalam was tak jak widać w poprzednim poście. Nie chciałam, pisałam to pod wpływem złości i impulsu :(. Gdybym chociaż troszkę umiała nad sobą panować, nie doszłoby do takich wyzwisk ;(. Już prawie wbilam 8 lvl i dlatego was przraszam.

Wybaczcie mi !!!!!! ;(


___________________________________________________________________

Teraz o innych rzeczach. Wiktoria (puczilka) jest okropnie, totalnie kaprysnym dzieciakiem! Wczoraj byliśmy na imieninach u babci i w domu jeszcze Wika pytała się mamy - mojej cioci - czy może założyć buty na obcasach. Była w dresie i brzydkich koszulce i chciała do tego założyć SZPILKI?! ZdziwKo ;o. Xd. Wogole to jak ja jeżdżę tam do nich to nigdy nie jeżdżę z powodu Wiktorii, tylko jej starszej siostry marleny. Jest o wiele milsza od niej i nie wydziera się tak jak Wika.



Macie farta, ze nie macie takiej kuzynki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz