Chat Paulisqa ; 3

środa, 22 czerwca 2011

Nowy wywiad :)

Hej, zamieszczam kolejny wywiad ; tym razem z PunkowyCukierek.
Oto on:
Me    : Czy moge przeprowadzic z toba mały wywiadzik ?
PunkowyCukierek: spq
Me    : Co najbardziej podoba ci sie na moviestarplanet ?
PunkowyCukierek: To że moge rozmawiać z przyjaciółmi i rozwijać pasje, bo kocham robić filmy
Me    : To bardzo ciekawą masz pasję ; )
Me    : Czy masz najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę w realu ?
PunkowyCukierek: Tak. To jednocześnie moja kuzynka. Jej nick to Guma_Balonowa
Me    : Aha . :)  A jak masz na imie w realu ?
PunkowyCukierek: Sandra
Me    : Bardzo ładne imię ; )  
PunkowyCukierek: Dziękuje ;P
PunkowyCukierek: To wywiad na bloga?
Me    : Tak ;p  Skąd wiedziałas ?? xD
PunkowyCukierek: Umiem czytać w myślach ^^
Me    : *u* Naucz !! XD
PunkowyCukierek: No dobra. Po prostu zgadłam X D
Me    : xD
Me    : Jakby co to dać ci nazwe tego bloga ? Czy nie ?? XDD
PunkowyCukierek: Daj ;P
Me    : paulis-i-msp.blogspot.com
Me    : Juz jest tam trochę postów ;]
PunkowyCukierek: ok lookne ;P
Me    : ii....dziękuję za wywiad :>
PunkowyCukierek: Nie ma sprawy. To mój pierwszy wywiad i cholernie mi sie to podoba :P

Niestety, próbowałam ale wyglądu PunkowegoCukierka nie da się aktualnie wrzucić ;/
Może spróbuję w drugim poście ;3 
Pzdr ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz