Chat Paulisqa ; 3

wtorek, 21 czerwca 2011

Wywiady z Lindsay i DJ.ToBu

Hej hej, przedstawię wam dzisiejsze wywiady z : Lindsay i DJ.ToBu.

 Oto wywiad z Lindsay:
Me    : Czy moge przeprowadzić z toba mały wywiadzik ? Nie potrwa on więcej niż 5 minut :)
Lindsay: tak
Me    : Co najbardziej podoba ci się na moviestarplanet ?
Lindsay: To ze moge rozmawiac z roznymi ciekawymi osobami i robienie filmow tez mi sie tu nawet spodobalo..
Me    : Oo ;3  A jak masz na imię w realu ?  ;]
Lindsay: Julia (drogie Krysia :) )
Me    : Bardzo łądne imię :D 
Me    : Czy łatwo ci poszło za pierwszym razem, kiedy zarejestrowałaś na msp ? Chodzi o zdobywanie przyjaciół, robienie filmów
Me    : itp.
Lindsay: Jasne. Od razu dobrze sobie tu radzilam, a przyjaciul juz mialam za duzo.
Me    : Hehe :)  U mnie tez tak było :D
Me    : Czy masz jakieś dodatkowe konta ? Żeby pomagać temu , zarabiać mu kasę, wysyłać prezenty...
Lindsay: Mam ich okolo 10. I tylko z jednego wysylam prezenty, reszta to po prostu normalne konta na ktore wchodze
Me    : Aha ;3  Ja także mam dodatkowe konta ; to miało być dodatkowym a zrobiło się główne xD
Lindsay: heh
Me    : Too...Dziękuję za wywiad :)
Lindsay: prosze bardzo :)
A tak wygląda Lindsay :

 A teraz wywiad z DJ.ToBu:
DJ.ToBu: Nowy film ( serial ) :
Ta Jedyna -  część 1 ....
Zobacz , Mhm <3
Me    : Później dobra ?  A czy mogę przeprowadzić z tobą mały wywiadzik ??
DJ.ToBu: spoko ;d
Me    : Co ci sie najbardziej podoba w moviestarplanet ?
DJ.ToBu: animki  ,i robienie filmow
Me    : Aha :)   A jak masz na imię w realu ???
DJ.ToBu: tomke
Me    : Tomek , dobrze xD
Me    : Czy dobrze sobie radzisz w realnym życiu ?
DJ.ToBu: tak
Me    : Czy masz jakieś dodatkowe konta bądź konto , które pomagają twojemu głównemu ?
DJ.ToBu: niee ! ; D
Me    : Sam sobie radzisz ?
DJ.ToBu: tak to banal  ; D
Me    : Dla cb xD
DJ.ToBu: ;p
Me    : Ale ja też sobie sama radze ; to konto miało być dodatkowym a zrobiło się z niego główne ; d
Me    : I...dziękuję za wywiad :)
DJ.ToBu: spoko ;d
A tak wygląda DJ.ToBu:
No ! Te wywiady zrobiłam , żeby sprawdzić , czym się różni rozmowa z dziewczyną od rozmowy z chłopakiem.
Chłopak zwykle mniej pisze , dziewczyna  dodaje więcej wyrazów . xD

No, to tyle . Papatki !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz